reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Kaprinay

Zuzana Kaprinay

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

maximalistka. od narodenia. s tým už nič nenarobím. ale vie to poriadne zamotať. všetko. všetkých.:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kto v sobotu neupratoval, ako by ani nebol.

Zuzana Kaprinay

Kto v sobotu neupratoval, ako by ani nebol.

Ešte nikdy som nebola v Indii, ale už viem presne, čo pre Indov znamená ich posvätná krava. Niečo také, ako pre generáciu našich mám poriadok. Vypulírovaný byt, čisté okná VŽDY, nie len na sviatky, párkrát za rok odtiahnutý šporák, vedro, handra a metla v absolútnej pohotovosti. Poriadok sa uctieva tak, ako krava v Indii.

  • 20. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
umieranie? brnkačka!

Zuzana Kaprinay

umieranie? brnkačka!

Pozhasínam svetlá v kuchyni, skontrolujem, či je všetko pripravené na zajtrajší deň. Kuchňa pripravená na ranný boj.(Rebeka: Mamííí, kakaukóó; muž: Pusti ma, idem odšťavovať pomaranče; chalani: mliečkoooooooooooooooo!, a aj moja káva by sa mohla dostať do poradia....) Kuchyňa - môže byť... ; Dvere - zamknuté na dva zámky - mykám s kľučkou. Smer do detskej izby voľný, prebehnem bez zakopnutia - overím to pohľadom. Konečne si líham. Je niečo po dvanástej. Ticho. Šero. Biele svetlo na parketách od mesiaca. Ticho, aké cez deň nezažijem. Knihy na poličkách začínajú ožívať, vnímam rozhovory tlmené väzbou. Obrazy prebudia namaľované deje. Steny vyžarujú teplo dňa. Dvíha sa im hruď, dýchajú. Stihnem to všetko ešte zachytiť, ale už padáááám... Zrazu ma niekto zdrapne za krk. Sadne mi na prsia a dusí ma. Rukou mi zakryje ústa. Zomrieš!! Z-o-m-r-i-e-š! - pomaly, zrozumiteľne, so širokým úsmevom hláskuje. Pozerá mi do očí z nechutnej blízkosti. Dýcha mi na tvár.

  • 21. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Ožratá babysitka a iné.

Zuzana Kaprinay

Ožratá babysitka a iné.

Sme rodina žijúca v meste bez rodiny. Vlastne v celom štáte, kde žijeme, nemáme ani 1ks rodiny. Čiže žiadne babky, dlhoročné kamarátky, súrodenci, švagriné... ktoré sa dohrnú 30 min. po zúfalom telefonáte, že ma musia prísť pri deťoch vystriedať, lebo... Všetok program bez detí riešime teda pomocou babysitiek. Toto sú tie, ktoré mi prešli bytom a moje skúsenosti s nimi:

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 117
Nestrieľajte na roznášačov reklamných letákov!

Zuzana Kaprinay

Nestrieľajte na roznášačov reklamných letákov!

Práve som s deťmi v kuchyni nacvičovala pitie zo slamky, keď zazvonil bránový zvonček. Chalani sa na mňa pozreli, prestali piť a hovoria: Eva, Eva, teta Eva. Mysleli babysittku, ktorá ich vždy v pondelok stráži, kým ja idem po Rebeku do škôlky. Zdvihla som telefón a milo sa pýtam: „Tessék? – prosím?“ Žena zo slúchatka niečo splieta, že roznáša letáky do schránok, či by som jej neotvorila.

  • 11. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu